Mystická podoba Amezdas
Nové nebe Krista, nový
domov člověka a také andělů a všech vesmírných bytostí Zemi a člověku
pomáhajících.
Amezdas je
nádherně sytě a přitom přenádherně světle modrá.
Vnímejme ji
v drahokamu z pásu Panny Marie. Tento drahokam je univerzální buňka
prahmoty z prvopočátečního těla člověka - z toho těla, které mu
dal Bůh Otec a Bůh Matka ze Svého Těla. Něžně a tiše z něho šlehají,
vystupují a navzájem se prostupují očistná a Amezdas energeticky formující
bílá průsvitná světla, která v tajemných okamžicích vstupují do
něžného růžovo fialkového odstínu. Je to dokonalá univerzální buňka
praráje.
Amezdas prostupuje tajemný plamen průsvitného nebesko zemského ohně; hoří a
přitom nepálí. Ve své dech beroucí modři je Amezdas prozářena zlatým
světlem, které vychází z tvůrčího kódu, jenž Bůh dal člověku do vínku
jako znak dítěte královského rodu – je to tvůrčí dispozice tvořit ve hmotě.
Středem
Amezdas se pnou paže člověka s rozevřenými dlaněmi, které Bůh Panna
spojila k sobě a se svými tak, že spojené paže tvoří stvol lilie a
rozevřené dlaně její květ. Nad květem z rozevřených dlaní se klene a
také obě dlaně spojuje mocný paprsek světla z Koruny Boha Panny.
Z tohoto paprsku stoupá vzhůru majestátně a tiše něžný a líbezný proud
přeněžné energie něžně bílé barvy - jako majestátný a tichý
"vodopád" Božské harmonizující energie věčného klidu a míru.
Kolem
Amezdas se vine věnec Dvacetičtyř světelných květů, které neustále
proměňují svůj tvar do nesčetných podob absolutní dokonalosti a krásy; jsou
to podivuhodné tvary kódové charakteristiky Bohočlověka. Středem těchto
květů prostupuje tajemný něžný svit svíce Bohoanděla. Tento obraz
znázorňuje prolnutí kódových charakteristik Bohočlověka a Bohoanděla v
jednu vůdčí vesmírnou bytostnou vývojovou linii, v jednu podivuhodnou
bytostnou květinu, jejíž květ tvoří Nové Boholidství a jejíž svit vychází
z Nového Bohoandělství.
Nad Amezdas
se skví a svou září a mocí ji prostupuje Koruna Boha Panny – dvanáct světel
majících tvar 12 podivuhodných hvězd. Světla čistého líbezného ženského
principu v jeho okouzlujícím podmanivém půvabu skromnosti a pokory
jsou znakem Královny nebe a vesmírů, neboť každý kdo tento Božský zjev
Panny prožívá, ji jako Vítěznou Královnu nad sebe v úžasu povznese a
vztyčí, jí se koří, miluje, a následuje.
Pláštěm
Amezdas je rouška Mariina – rouška Boha Panny; skrze tuto mystickou roušku
se Bůh Panna projevuje ve svém spojení s Bohem Matkou, v této
roušce se s Bohem Matkou spojuje, prostupuje a potom opět vstupuje do
zjevu mladičké překrásné Duše Jsoucna. Temná modř roušky vypovídá o
neuchopitelném a neproniknutelném tajemnu Boží Moudrosti, Krásy a Lásky.
Něžný svit hvězd a krása růžových květů růží, které jsou spolu na roušce
Mariině rozesety, jsou voláním do zasvěcení se Kráse a Lásce Božího
Absolutna v hlubokém Tichu existence všech a všeho v Moudrosti a
Prozřetelnosti Boha Otce, který skrze Boha Syna dává Amezdas nový řád,
chrání ji a v předem nesděleném okamžiku do ní přenese svoji Svatyni,
svůj Trůn.
V tom
okamžiku vznikne Nové Nebe pro všechny vesmíry a bytosti. V tomto Nebi Bůh
Otec a Bůh Matka odhalí svou tvář a podobu těm, kteří milují svoje Nebeské
Rodiče stejně tak jako milují Krista, a bude jeden Domov, jedno Nebe, jeden
Ráj pro všechny.
Ludmila Kozáčková
Stránky tohoto webu budou průběžně
doplňovány a aktualizovány.
|